Η τάξη μας σας εύχεται

19055609_10209173155915545_4605860259688891513_o

Μαγικό τετράγωνο του 24 φτιαγμένο με ειδική τεχνική διαγώνιας προσθαφαίρεσης από τη Βιβή:

18954709_10209124842587742_532924254447444478_o[1]

Η εποχή των κερασιών:

σάρωση0004

Παιδιά του κόσμου:

σάρωση0002

18558781_10208964818067229_8620714859815151340_o[1]

Μετά και τη σημερινή μουσική μας εκδήλωση (19/5/2017), σε συνεργασία με το Αρσάκειο δημοτικό σχολείο Θεσσαλονίκης, ολοκληρώνεται το πολιτιστικό πρόγραμμα που κάναμε φέτος με τα παιδιά της Γ΄ δημοτικού.

Συγχαρητήρια αξίζουν σε όλα μας τα παιδιά για τη μοναδική τους εμφάνιση!

Μελετώντας ένα διαφορετικό βιβλίο: μέθοδος Braille

18451711_10208938850818064_5783721246788105846_o[1]

Μαθαίνουμε να τρώμε υγιεινά:

σάρωση0003

Το τετραγωνικό μέτρο

Όταν θέλουμε να μετρήσουμε επιφάνειες, όπως για παράδειγμα όταν θέλουμε να επιστρώσουμε το πάτωμα ενός δωματίου με πλακάκια, τότε χρειαζόμαστε να μετρήσουμε μία επιφάνεια (στην περίπτωσή μας την επιφάνεια του πατώματος του δωματίου).

Η μονάδα που χρησιμοποιούμε στη μέτρηση των επιφανειών είναι το τετραγωνικό μέτρο και η μετρημένη επιφάνεια λέγεται αλλιώς εμβαδόν. Άρα, βρίσκω το εμβαδόν ενός σχήματος σημαίνει με απλά λόγια πως μετράω την επιφάνειά του.

dav

Το τετραγωνικό μέτρο, όπως φανερώνει και το όνομά του, είναι το εμβαδόν ενός τετραγώνου με πλευρά 1 μέτρο.

Φυτώριο κουκουναριάς:

dav

dav

Οι σπόροι που φυτέψαμε τον Νοέμβριο άρχισαν να φυτρώνουν!

18198380_10208831027602551_6738580932428097971_n[1]

Εφαρμογές μαθηματικών:

Συμμετρία

Μαθαίνοντας να λύνουμε προβλήματα:

Στην τάξη επιλύσαμε το «πρόβλημα του Gauss».

Η ιστορία αφορά την απόπειρα ενός δασκάλου στο δημοτικό να απασχολήσει τους μαθητές του σε μια κενή ώρα βάζοντάς τους να προσθέσουν όλους τους ακεραίους από το 1 ως το 100. Ο μικρός Γκάους βρήκε το σωστό άθροισμα σε λιγότερο από 1 λεπτό, εκπλήσσοντας τον δάσκαλό του. Ο Γκάους αντιλήφθηκε ότι η πρόσθεση κατά ζεύγη από τις δύο άκρες αυτής της σειράς των αριθμών έδινε πάντα το ίδιο άθροισμα: 1 + 100 = 101, 2 + 99 = 101, 3 + 98 = 101, κ.ο.κ., οπότε για ένα ολικό άθροισμα 50 × 101 = 5.050

επίλυση προβλήματος

Στην τάξη μας την ιδέα πως πρέπει να προσθέσουμε τους συμπληρωματικούς αριθμούς την είχε ο Κωνσταντίνος Παπαμιχαήλ. Μπράβο σου, Κωνσταντίνε! 

Ο Γκάους γεννήθηκε στη Γερμανία το 1777. Οι γονείς του ήταν φτωχοί εργάτες και δεν είχαν άλλα παιδιά. Ο Γκάους ήταν αυτό που αποκαλείται «παιδί-θαύμα». Υπήρξε ίσως ο σημαντικότερος Γερμανός μαθηματικός όλων των εποχών και ένας από τους δύο ή τρεις σπουδαιότερους των νεότερων χρόνων…

Κάνε ένα παζλ με την πεταλούδα που έφτιαξε η Πένυ:

dav

Για να κάνεις το παζλ κάνε κλικ εδώ.

Το περιοδικό μας:

17359004_10208488726485237_1223139412996783416_o[1]

Το επόμενο τεύχος μας σε παζλ:

Το επόμενο τεύχος μας

ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ

Μια σύγχρονη επιγραφή με ιδεογράμματα:

σάρωση0006

Μινωικά καράβια:

dav

Η Κιβωτός του Νώε:

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

541ffb6cf5feb623699d9f91_kidsrow1[1].png