Στο βιβλίο μας και στο τετράδιο εργασιών μας (στην ενότητα Η ΕΛΙΑ) είδαμε πώς ένα κείμενο είναι δομημένο σε παραγράφους. Η κάθε παράγραφος του κειμένου αναπτύσσει μια ιδέα, ένα νόημα. Το νόημα κάθε παραγράφου, ενώ συνδέεται με το νόημα των υπόλοιπων παραγράφων του κειμένου, είναι ξεχωριστό.

Ενδεικτικά, για να αναπτύξουμε το θέμα

«η τσάντα μου»

χρησιμοποιήσαμε το παρακάτω σχεδιάγραμμα:

1)     Πότε και ποιος σου την πήρε την τσάντα

2)     Περιγραφή της τσάντας εξωτερικά

3)     Περιγραφή της τσάντας εσωτερικά

4)     Η χρησιμότητα της τσάντας μου

5)     Ποια είναι η σημασία της τσάντας μου

6)     Τι αισθάνομαι

7)     Γιατί αγαπώ την τσάντα μου

Ας διαβάσουμε δυο εκθέσεις που έγραψαν τα παιδιά της τάξης μας με το θέμα αυτό:

Χριστίνα Τσαουσίδου:

1

2

3

Ευαγγελία Τσομπανίδου:

4

5

Advertisements

2 responses »

  1. Ο/Η Μαριτινα λέει:

    Και. Εγω είχα μια ίδια τσάντα με την μίνι τωρα ομως εχω μια λεοπαρ με χρωματιστές βούλες την αγαπώ

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s